الأحد، ١١ مايو ٢٠٠٨

الامتحانات و قرف الامتحانات


الطبيعي الامتحانات تبدا و البشر في مصر تختفي و لذل انا اسف لكل زواري الاحباء باني سانقطع لمدة شهر و نص تقريب لن ازور احد و لن ادون عشان الامتحانات

هناك ٦ تعليقات:

غير معرف يقول...

نبيلة
ــــــ

برافو عليك والله يالهو ياخفي ده الصح والله بجد ابعد عن الجهاز خالص فعلا الكمبيوتر والنت ادمان اصلي دي كمان مشكلتي ولا عارفه اركز في المذاكره علي العموم ربنا يوفقك يارب وتنجح وتحقق اللي تتمناه.
اشوفك علي خير

البنت الشلبية يقول...

بالتوفيق ان شاء الله

maha zein يقول...

ماشي يا لهو يا خفي
بس علي شرط
اهم حاجة تيجي يوم الخميس في حفل توقيع كتاب مدونات مصرية للجيب
لازم نشوف بعض
وتبقه دي الفرصة الي ممكن نتعرف علي بعض فيها
بجد
خد ريست من الامتحان
او المذاكرة ساعتين بس
ناس كتير هتكون هناك
يار يت تبقه فرصة
وربنا يوفقك في امتحاناتك واحنا كمان
هتيجي
ووانا عرفة
اعرف التفاصيل في اخر بوست في المدونة
يوم الخميس
اوعاك تنسي
عوزة اعرف اللهو الخفى
ومتبقاش خفي كده

غير معرف يقول...

نبيله
ـــــ
ايه ياعم يالهو مش خلصت امتحانات ولا لسه فين بقي القصص يالا بقي انتو مالكو بقيتو تدونا بالقطاره

maha zein يقول...

خلاص بقه
حجة الامتحانات خلصت خلاص
ارجع لانك بجد بقيت تهزر
بص يا عم انت
لا تقفل مدونتك خالص
يا تراعيها وتتابعها وتخلي بالك منها
انا مصدقتش روحي لما رجعت
قلت الراجل ده ناوي يجنني
اكتب جديد لاني مش هدخل عندك تاني غير لما تكتب جديد
خلاص بيتهيقلي خدت الاجازة
علي فكرة عيد ميلادي النهاردة
ادخل انا عملة حفلة صغننة علي ادي
عندي
تعالى وسيب الهدية

اللهو الخفى يقول...

والله انا مخلص التلات اللي فات و بالظبط بقال كده اسبوع اجازه سوري