الخميس، ٣١ مايو ٢٠٠٧

اصبح الجواد بلا فارس


زمان قبل ستة اعوام اتذكر اني كنت العب احد لعبة الامراء و كنت قد اوشكت علي ان اصبح فارسا بما تحتويها من معاني


و لكن توقفت عن حضور التدريبات و ذلك في الاسبوع الذي قرر فيه عقد اختباري انا واخي للالتحاق بمدرسة القافزين لم احضر و علمت فيما بعد بتلك القصه فخارت قويا و لم اقدر علي حضور التدريبات حتي ثقل عليا بدني و فضلت الجلوس امام التليفاز بدلا من الذهاب يويما تمام التاسعة صباحا الي النادي و من هذا اليوم و انا اعلم ان سخرية الاقدار تلازمني

هناك تعليقان (٢):

غير معرف يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا انا احيك علي الجواد اللي بلا فارس فعلا قصة حلوة وجميلة بس انت فعلا صحب الجواد ولية مبقتش تروح التدريب ولية فضلت الجلوس امام التلفاز بدلا من النادي كل يوم الصبح دا حتي الصحيان بدري مفيد انا بحيك علي صراحتك لو كنت صاحب الجواد ولو هو قصة لحد من اصحابك بلغة اسفي واحترامي اوكي سلام ممكن تراسلني لو سمحت
شكرا

غير معرف يقول...

CRYSTAL_BALL_IN-ENGRAVING