الاثنين، ١١ يونيو ٢٠٠٧

وماتت ذكرانا


احمد عبد المنعم :كلية الشرطة
احمد جمال الدين:كلية تجارة انجليزي(مش القاهره)
مصطفى جمال الدينلمعهد العالي للسينما
(ثريا):؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كنا اصدقاء و اولاد مدرسة خاصة تدعى:خاتم المرسلين الام.
انا و احمد جمال
انتيم بنحب التجارة و ادارة الاعمال و مؤيدين للمشاريع الصغيرة كنا بنبيع الجلادات و الكرسات و البوسترات القرأنيه و كان مشروعنا في اخر سنه اتقبلنا فيها اننا نفتح مكتبه صغيره نبيع الحجات اللي جمعنها طول السنه كان تقريبا 9
اما انا و احمد عبد المنعم فكنا نستعرض عضلتنا علي بعض احمد كان بيحب الكورة و الجري انا برطه في الحجات ديه شويه و مش بحب الحركه الجامده اللي في الكورة بس في الجري بتنافس معاه عادي وكان هو بيحب يلعب معايا ريست طبعا علشان كنت بغلبه بس السنه دي بعد 8 سنين ماشفتهوش ولا مره لقيته بينادي عليا و انا راجع من المعهد اللي في ومبي بصيت لاقيته ماشي ومعاه واحد صحبه .المهم اني عرفته لما قربت منه و اتمشينا مع بعض دخلنا سيبر_نت كافيه_ يعمل هو حجات علشان تقديم الشرطه و راح ملعبني ريست تاني بس انا طبعا مش زي زمان فغلبني وراح قال تصدق اني مكنتش متخيل اني اكسبك انت يا ابني مش كنت بتغلبني فضحكت و قلتلوا اه الدنيا و عن طريق الكلام جبنا في سيرت احمد جمال و عرفت انه دخل تجارة_طبعا انا متخيله مكان عاليه في كليته لانها الحاجه اللي تناسب مع احلامه _ اخدت نمرتة ونمرت احمد علشان اكلمهم وما فيش الاسبوع الاول في رمصان اكلم عبد المنعم القيه دخل الكليه و معندوش اجازة و احمد جمال مش في القاهره حسيت بضيق وركنت الارقام لحد ما يخلص رمضان وخلص رمضان والارقام ضاعة و اضاعت معها سعدتي..

اما ثريا فاعذروني معرفش عنها كتير بس هكتبلها حاجه الوحدها لانها حببتني في اسم الثريا و مكنتش ليها شيله اصلا


اتمني من الله عز وجل ان تصل اليهم والله وحشني ونفسي اقبلكم و بهديلكم اغنية دياناكرزون:انساني ما بنساك فهذا من وحيها

هناك تعليقان (٢):

huda gamal يقول...

حلو اوووووووووووووى البوست ده يا مصطفى
فيه مشاعر حلوه اوى
بس ليه تسيبهم يضيعوا منك وتضيع ارقامهم بايديك
وليه رجاء خاص انك تحط صوره تليق بالموضوع اكتر من دى
الصوره دى والتعليق بتاعها جامده اوى بس مش بتاعت الموضوع ده
يليق عليه حاجه عن الصداقه او الفراق
وجو اون يا مصطفى
راجع

غير معرف يقول...

انا نهي بصراحة يا مصطفي التعليق بتاعي لا يقل اهمية من الموضوع بتاع ذكرياتك حلوة اوي ان يكون ليك اصحاب بتحبهم وبتسال عليهم حاول تدور عليهم وتكلمهم الصداقة شي جميل من اسمي معاني الوجود واعتبريني انا كمان صديقة زيهم وابعتلي في موقعك قصة او رسالة او حتي برقية زي دي علي فكرة انا كمان بحب الرست اويييييييييييييي
شكرا يا توتو
مستنية ردك